Titthålsoperation

Nu är titthålsoperationen gjord. Det gick både bra och dåligt. Bra, för den är gjord och än så länge har jag inte jätteont. Dåligt för att de inte kunde plocka ut spiralen. Den har vuxit fast så egentligen gjordes operationen helt i onödan, men nu är den iaf gjord. 

Ska erkänna att jag nog har varit mer nervös för den än vad jag har erkänt. Både sambon och mina föräldrar har märkt det sa de nu ikväll. Jag har visst varit på ett otroligt dåligt humör och väldigt lättretad. Det är som en sten som fallit. Det var ungefär som att vänta på en förlossning. Man gick omkring och väntade på att något hemskt skulle ske. Fast med en förlossning får man ett fint resultat. Det får man inte här. Bara tre ärr på magen. 

Iaf, nu finns det inte längre något som stoppar mig i träningen. Nu är det full fart mot 2020 som ska bli mitt hälsoår. Jag ska gå ner i vikt, jag ska förbättra min kondition, jag ska börja styrketräna, jag ska rensa hemma, jag ska göra det trevligt och trivsamt här hemma. Åh, vad mycket energi jag har. Börjar med en lista av vad som ska göras under resten av veckan. 

Märks förresten på vikten att jag har varit nervös. Min humörätning syns verkligen på vågen. 100.4 nu ikväll. Men nu jävlar! 
Allmänt, Tankar och funderingar | |
Upp