Avstämning v 48.

Tisdag och dags att kolla vad jag har hunnit med, vad som är kvar och vad jag har gjort utöver det som stod på listan. 

Att göra v.48 

  • Sätta upp julgardiner i kök 
  • Sätta upp julgardiner i lekrum 
  • Sätta upp julgardiner i matsal ✔️
  • Julgardiner i tv-rum✔️
  • Sätta upp julgardiner i vårat sovrum
  • Sätta upp julgardiner i storasysters rum 
  • Sätta upp julgardiner i killarnas rum 
  • Sätta upp julgardiner i hallen 

  • Adventsljusstake i köket 
  • Adventsljusstake i tv-rum
  • Adventsljusstake i matsal 
  • Adventsljusstake hall uppe 
  • Adventsstjärna i storasysters rum 
  • Adventsstjärna i killarnas rum 
  • Adventsstjärna i sovrum 

  • Städa badrum 
  • Städa toalett 
  • Dammsuga undervåning
  • Dammsuga övervåning 
  • Städa undan saker i trappan 
  • Betala räkningar 
  • Lägg in ren tvätt i garderober 
  • Tvätta två maskiner tvätt ✔️
  • Vattna blommor 
  • Vattna blommor
  • Veckohandla ✔️
  • Skriva matsedel✔️

  • Baka lussekatter ✔️
  • Baka chokladgodis 
  • Baka skumtomtefudge 

  • Promenad✔️
  • Promenad 
  • Knipövningar 
  • Knipövningar 
  • Knipövningar 
  • Styrka
  • Styrka 
Utöver detta har jag: 
  • Umgåtts med min syster 
  • Lagt ut annonser på tradera 
  • Hämtat leksaker på vinden
  • Hämta kläder som jag ska sälja på vinden
  • Lagat typ 10 portioner med makaroner och köttfärssås 
  • Bakat, klistrat ihop och garnerat ett pepparkakshus 
  • Bakat typ 6-7 plåtar med pepparkakor 
  • Satt upp ljusslinga i växthuset. 
  • Duschat 

Det finns en del kvar att göra i veckan! 
Att göra | |
Upp